SYARAT DAN JAMINAN PERALATAN
Untuk pengetahuan anda semua, setiap komputer yang dipasang adalah dijamin dengan jaminan tertentu. jaminan yang diberikan hanyalah kepada HARDDISK sahaja. Sebagai contohnya kami memberi jaminan untuk setiap HARDDISK yang dipasang pada komputer selama satu bulan. Sebarang kerosakan selepas tempoh tersebut adalah diluar jaminan kami. Begitu juga kami hanya menjamin barangan yang kami pasang sahaja. Sekiranya bukan barangan asal kami, maka kami tidak memberi sebarang jaminan. Setiap penukaran barangan baru akan dikenakan bayaran. Jaminan kami hanyalah tertakluk kepada barang yang sedia ada sahaja.
SYARAT DAN JAMINAN PENGHANTARAN
Pihak kami akan membuat penghantaran selepas pengesahan bukti pembayaran sampai kepada kami. Penghantaran akan dibuat dalam masa tujuh hari bekerja setelah bukti pembayaran diperolehi. Sekira tempoh penghantaran melebihi tujuh hari bekerja gagal dilaksanakan oleh pihak kami di atas sebab-sebab teknikal. Maka pihak kami akan terlebih dahulu memaklumkan kepada anda.
SYARAT-SYARAT LAIN
- Anda hendaklah memberi butiran lengkap seperti nama, alamat, no. telefon dan bukti pembayaran. (sila hantarkan kepada email kami dibawah)
- Anda hendaklah memberi maklumat lengkap.
- Anda hendaklah menghantar maklumat tiga hari sebelum penghantaran.
- Anda tidak boleh menuntut sebarang jaminan selepas satu bulan.
- Wang anda tidak akan dikembalikan selepas tarikh jaminan tamat.
- Sebarang masalah hendaklah dirujuk kepada HQ.
CARA-CARA MEMESAN KOMPUTER/LAPTOP
1) Sila bank in ke dalam akaun MAYBANK: 1627 9500 7207
atau akaun CIMB: 1476 0000 302 52 7
di atas nama NAJMUDDIN BIN OMAR.
2) Sila hantar slip bank ke e-mail : suppliestechnique@gmail.com.
3) Sila maklumkan seberapa segera kepada kami selepas slip bank dihantar.
Tel: 019 - 2345 116
Comments :
Catat Ulasan